Geng Nafsu SeeRakah

kalau tuan puan singgah kat blog ini kan...mohon satu je...tolong baca entri ek..kita share2 ilmu...mane tahu manfaat untuk kita semua di dunia dan akhirat insyaAllah..kedatangan tuan puan amat NafSu SeEraKah hargai.. hohoh! kalu komen pun best gak! hak3!!

Friday, December 3, 2010

ada apa dengan porno?

Friday, December 3, 2010


السلام عليكم
بسم الله الرحمن الرحيم

apakhabar semua sahabat-sahabat nafsu seerakah.... walaupun tajuk nye agak keterlaluan tetapi sebagai peringatan aku bukan nak galakan korang menyaksikan,meniru atau melakukan tetapi...ade satu perasaan geram membuatkan aku nak terajang dan menumbuk makhluk2 yang membina cerita2 ini...adoi sakit ati aku bila tahu mengenai ini...pelajar2...pun dah pandai buat cerita porno...adoi...luluh hati mak bapak depa kalu tahu anak2 mereka di universiti bukan belajar untuk membahagikan mak ayah tetapi belajar untuk mencontengkan arang atau dalam bahasa hindinya koila...hahahha.... tak habis dengan cerita ariill kini ada pulak cerita tersebar di kalangan mahasiswa...aku sebagai mahasiswa malu dengan masalah yang melanda. adoi.... dunia dunia....
video2 porno ini..bukan untuk hiburan tetapi keredik ke lembah neraka jahanam...nauzubillahhiminzaliq.....

aku takut dengan semua ini, adoi...mereka tidak tahu bertapa azabnya manusia andai melakukan zina...

"ya Allah..kuatkan hati setiap manusia di dunia ini.. aku juga manusia lemah... iman aku juga turun naik dan aku perlukan pedanping untuk menguatkan iman aku ini...malah kawan2 aku juga perlukannya.. ya Allah..kuatkanlah iman dan hati kami..tetapkanlah ia..."

heboh!!!! heboh lebih daripada JOM HEBOH...kalu pasal porno ..semua cepat ..ajak g ceramah ustaz yusaini semua buat alasan...apa lah manusia zaman skunk...aku pun dah tak faham... sedangkan dia tidak tahu yang menciptakan dia adalah Allah s.w.t...tapi kenapa dia sanggup
menzalimi diri sendiri....

kalu kita nak kata punca ini datangnya dripada ibu bapa yang tidak pandai mendidik.... kadang2 aku tak setuju ..sebab apa sedangkan ikrimah anak kepada abu jahal yang dulu penentang agama Allah..tetapi selepas itu dia adalah peneraju peperangan meluaskan agama Allah ....

kalu nak kata salah cikgu tak boleh juga kerana apa cikgu ni adalah guru yang akan memegang amanah Allah...sudah penat di ajar tetapi tidak didengar...

pokok pangkalnya diri sendiri..teladani lah cerita pahlawan ulung ikrimah yang mencari hidayah Allah...hidayah tidak datang sendiri tanpa usaha... memang benar hidayah itu milik Allah tetapi Allah memberi kepada manusia yang mencarinya....

ya Allah..isu porno ini amat sirius dalam dunia kita tetapi yang memandangnya hanya segelintir sahaja..ya Allah...perkara ini amat jijik tetapi menjadi hiburan...adakah manusia buta...perkara yang jijik umpama najis babi ...dia anggap satu keseronokan...adakah manusia tidak tahu yang benda itu adalah jijik? atau manusia sukakan perkara yang jijik sehingga seronok melihat, melakukan..malah ada yang membuat video untuk tatapan ummu...bodoh bangang tolol.....
itu yang bisa aku luahkan..kerana aku geram...aurat di dedahkan di khalayat ummu ..malah berbangga wajahnya di tatap ummu....alangkah kecewanya ibu bapanya andai mengetahuai..bukan sahaja ibu bapa malah tercemar agama islam.... malu!!! malu!!!...


jangan sesekali berdua-duan nak tahu sebab apa..sbb ada org ketiga hohohoh

ini adalah berpunca daripada pergaulan yang terlampau bebas. kalu dah tak tahan sangat khawin abis cite..buatlah seberapa lama pun.... time tuh orang dah tak kesah.... time tuh...takde dosa...semua pahala...ini tidak bukan mahram malah sudah menempah neraka...andai dia mati pada masa itu..nak ckp..apa..mati dalam keadan aib...apa balasan nya...sudah tentu..neraka..tak banyak cite.tak sempat masuk kubur...ular sudah menunggu untuk menerkam....bumi sudah menunggu untuk menghimpit... dan malaikat sudah tak sabar menghukum manusia yang melakukan zina ini atas perintah Allah....(tulis dengan emosi..minta maaf)

adakah kawan2 semua tidak mahu menjadi tetamu Rasulullah s.a.w di terlaga kausar ketika mentari sejengkal di kepala...adakah kawan2 semua sanggup di celup didalam neraka... ..aku tak layak syurga Mu ya Allah tetapi ..aku takut akan neraka Mu.....

lihat...mudah syaitan memasuki rongga2 darah kita untuk menghasut iman kita supaya melakukan perkara yang mungkar...meter iman merudum nafsu seerakah meningkat jadilah manusia yang rugi serungi2nya... ajak pala hang!!..

bile semua ini dah berlaku..nak salahkan sapa...hang dah besaq, belajar tinggi, peksa dapat no dua.... pastuh nak salahkan sapa....so aku cadangkan sesiapa yang melakukan zina nih..kan..kalu korng rasa tak nak kene kat akhirat baik..ko g jumpa orang alim...dan dekatkan diri koorg dgn dia pastuh..bertaubat..mintak dia ajar cara untuk mendekatkan diri kepada Allah...sebb apa..
Allah maha pengampun..percayalah cakap aku....

aku ckp ini untuk peringatan diri aku dan kawan2..(korang tuh include aku sekali yek!!)..
so korang nak tahu tak azab Allah bagi perlaku zina..

Di dalam shahih Bukhari pada sebuah hadits Nabi Muhammad SAW yang panjang, di dalam hadits itu disebutkan bahwa Jibril dan Mikail mendatangi Nabi Muhammad SAW dan bersabda: Maka mereka pergi sehingga mendatangi sebuah tungku, diatasnya terdapat lelaki dan wanita yang telanjng, didatangkan api dari arah bawah mereka, apabila nyala api itu mendatangi mereka maka merekapun berteriak. Maka aku bertanya: Siapakah mereka ini wahai Jirbil?. Jibril menjawab: Mereka adalah para wanita dan lelaki penzina”..

tak takutkan...hahaha mmg tak takut..sbb tak kena...nnt kena...tgok lah..time tuh baru nak memohon keampunan daripada Allah..tetapi....tiada maaf bagi mu.....

bile dah mcm nih....semua dah tak nak mengaku....pastuh..yang dalam perut tuh...di gugurkan...kesian dia..sedangkan dia tidak pernah bersalah.... dan...si ibu yang tidak bernikah itu telah melakukan dua dosa besar termasuklah so call bapanya yang akan dapat saham daripadanya......

dah penat aku marah...hohhoohho...(sabar ek!! aku berkata pada diri ku sendiri)

kawan2..jomlah kita sama2 mendekatkan diri kepada Allah...tiada ruginya..malah mendapat kejayaan di dunia dan di akhirat ..insyAllah...yang penting...sentiasa mengingati Allah..

enteri ini buka untuk mengutuk atau memaki hamun siapa2..tetapi sebagai peringatan...dunia ini Allah yang punya jadi..jangan kita sewenag2nya memusnahkan ia....

waalhuaalam..yang baik datang daripada Allah dan yang buruk datang daripada diri ini sendiri..

aku sayang Allah dan Rasulullah s.a.w

9 aku rase post ko tak bleh blah:

azhar said...

nilah tanda2 kiamat sudah dekat...

immukmin said...

akhi azhar...lebih2 lagi...kita kenal dan rapat degan org yg melakukan ini...bertapa sayu dan luluh hati kita bila kita mengetahuinya..

1 ummah said...

tegakkn Islam,slmtkn dunia..
berusaha utk mngmbalikn Islam supaya memimpin dunia dn seluruh syariah Islam dpt diterapkn kmbali..

jnji Allah itu bnr bahawa Dia akn tgkkn kmbali Islam...yakinlah..

immukmin said...

1 ummah= amin.. kerisauan jelas dari diri immukmin sendiri kerana immukmin nampak dgn mata kepala immukmin...itu yg..mengecewakan dan merisaukan...

immukmin said...

1 ummah= amin.. kerisauan jelas dari diri immukmin sendiri kerana immukmin nampak dgn mata kepala immukmin...itu yg..mengecewakan dan merisaukan...

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ said...

peringatan yg bagus:)

immukmin said...

nau: sedih....sob2..kalu kau tahu yang terlibat dgn bende2 nih..org yg familier...org yang ko selalu nampak...walaupun tak kenal...hohoho

Kairel Keflee said...

ish2.ni kecik la ni.

immukmin said...

ayie:hak3!!!!...kecik...

 
NaFsu SEeRakah © 2008. Design by Pocket