Geng Nafsu SeeRakah

kalau tuan puan singgah kat blog ini kan...mohon satu je...tolong baca entri ek..kita share2 ilmu...mane tahu manfaat untuk kita semua di dunia dan akhirat insyaAllah..kedatangan tuan puan amat NafSu SeEraKah hargai.. hohoh! kalu komen pun best gak! hak3!!

Thursday, May 6, 2010

pergaulan bebas~seks bebas

Thursday, May 6, 2010
assalammualikum sahabat...hari ini...nafsu seerakah..akan berkongsi dgn korang semua tentang satu tajuk yg agak panas...sebelum tuh biar aku story ckit..ttg diri aku..hari ini aku pertama kali online kat atas meja stady..sebelum ni...zku online dalam bilik ckit...kasi privcy...bru shok..boleh wat bende pelik2 hohohohohohho...k..hari ini aku nak kongsi dgn korang tetang ..nafsu gak..yh mmg sesuai dgn blok aku... aku nak kongsi pasal....pergaulan bebas~seks bebas....hahaha jgn terkejut..hahaha!!!!!ini bukan gurauan ek...ini cite realiti bukan fantasi.... hahahha....sebenarnya..
pergaulan bebas ni..nng bebas r...ape masuk bebas?

bebas ni bermaksud sesuatu yg kita lakukan tanpa perlu mendapat kebenaran atau mengikut peraturan...kalu pergaulan bebas maksu dia berkawan tanpa perlu mendapat kebenaran atau mengikut peraturan...jadi mcm mane tuh???

bebas nak pegang,pukul2 manja,usap2..bebas r...semua bebas...tak ade batas...samapi nak pegang di bahagian dada pun...bebas ohohohhohoho...astgfirullah halzim...
tp aku tahu..member2 aku smeua tak cam tuh..sebab diorang semua tak penah tinggal solat lima waktu dan siap berjemaah g..."solat dapat mencegah daripada melakukan kemungkaran"
so..mmg member2 aku tak buat r...tp..org2 lain???
yg penuh dekat bintang walk...
kalu perempuan mesti nak bergesel2 dengan jantan..jantan kalu berguna takpe..ni tak bergunah...dah lah bukan mahram..pastuh bergesel2...pakian sendat napak semua part..dari atas sampai bawah...kejadahnya...tak kurang pula yg bertudung...tak ni..org panggil..perempuna tak sedar diri..bertudung pakaian dah cantik..tp..adoi..tak tahu di untung...berpegang-pegang tangan...
tak abis lagi..pergi tepi tasik...tiru gaya mak salih..beromen tak sudah...dad abis beromen...abis segala2nya..yg tak terbukak dibukakan..adoi...la takrabulzina...(nauzubillahhiminzaliq)
ni lah aku ckapkan pergaulan bebas~seks bebas.. itu r..maksudnya...dah bergaulbebas..of corse r...seks bebas..bile dua2 kepala dah naik air...yg tak boleh jadi boleh.....


abis tuh bile dah terberanak..nak salahkan sape????salahkanlah ibu mengandung???salahakan bapak??? dah tu nak salahkan sape?? salahkan lah diri sendiri kerana tak polish iman tuh...aku pun bukan iman teguh sangat pun..kadang2 takut gak...terberanakaan ank orang..
tp mintak jauh r...aku mintak juah... alhamdulillah setakat ni aku tgk kawan2 aku semua menjaga iman..bergaul umpama muslimin dan muslimah sejati..itu yg aku nak...itu yg aku suka kat kawan2 aku....tp aku sedih dekat remaja2 yg duk kat bintang walk..tak kisah r..bintag pe pun..tp..yg bergaul bebas..sampai arak pun dia minum macam air raibina....dan kdag ade yg cium2 macam mak dengan anak..yg tu yg tak tahan tuh,,,,,,


takpe..manusia ni...ALLAH..syg sangt..sbb manusia ni adalah makhluk kejadian ALLAH yg terbaik...penyang ALLAH medahului kemurkaannya....even pelacur pun..masih terbuka pintu taubat untuknya....kawan2 inagt tak kisah seorang pelacur yg memberi minum ajing yg kehausan menggunakan sepatunya???ingatkan...dia adalah wanita yg dijanjikan oleh ALLAH syurga... dia telah mendapat hidayah melalui seekor anjing..dan mejadi wanita muslimah yang sejati selepas kejadian itu...tgok ...wanit yg dinamakan pelacur pada zaman itu masih disayangi oleh ALLAH...bertaubatlah wahai sahabt2ku yg ALLAH sayangi....jgn berputus pada rahmat ALLAH..sesungguhnya siapa yg berputus pada rahmat ALLAH dia dalah manusia yg rugi...malah menzalimi diri sendiri....


iman ada naik ada turun..kalu dia naik...sampai solat hajat 34 rakaat pun tak rase penat...rase manis jew..tp kalu dia turun..mcm2 bende negatif r ..nak buat ohohohohhoohho
. insyALLAH..kita akan selalu berada didalam dakapan ilahi....


kalu nak bergaul boleh..tidak salah...malah dapat mengeratkan silaturrahim..tp ada batas2 pergaulan...bukan meghlang terus..tp ingin...menjaga keindahan agama islam...agama yg sucu bersih dan indah..dan jgnlah kita orang melayu beragam islam mencemarkanya... ingat..kita perlu berusaha keatas iman...bukan menunggu iman....iman itu adalah tunjang kehidupan kita.. tiada iman..kita akan mudah mengikuti nafsu syaitan...nafsu yg bakal merosakkan kehidupan kita..hingge kita jtuh ke dalam lobang2 neraka jahanam..sedarlah wahai sahabat2 ku....

sebagaimana hadith daripada Hamzah bin Usaid Al-Ansari yang diriwayatkan daripada bapanya yang mendengar Rasulullah Saw bersabda,apabila melihat kaum wanita bercampur aduk dengan lelaki di tengah jalan :


عن أبي أسيد الأنصاري عن ابيه : أنه سمع رسول الله صلى الله عليه وسلم يقول وهو خارج من المسجد فاختلط الرجالبحافا مع النساء في الطريق فقال رسول الله صلى الله عليه وسلم للنساء : استأخرن ؛ فإنه ليس لكن أن تحققن الطريق ؛ عليكن بحافات[1]



Yang bermaksud : Daripada Abi Usaid Al-Ansori daripada ayahnya : Bahawa dia (iaitu ayah Abi Usaid Al-Ansori) telah mendengar Rasulullah Saw bersabda, di mana ketika itu Rasulullah Saw berada di luar masjid, dan berlaku ikhtilat di kalangan lelaki dan perempuan ( di mana Rasulullah Saw melihat ikhtilat tersebut ) : " Kebelakanglah kamu,sesungguhnya kamu tidak boleh berada berada di tengah jalan,kamu mestilah berjalan di tepi jalan."


hadis diatas jelas menunjukan Rasulullah sendiri tidak mahu wanita dan lelaki bergaul sehingga menimbulkan fitnah yg pasti merosakan institusi islam itu sendiri...aku pun tak suka gak tgok lelaki ngan perempuan bergaul lebih..sampai pegang2...ye lah aku pun tak lah perfect..tp masih menjaga batas2 pergaulan..insyALLAH......

jadi kita sebagai muslimin dan muslimah perlulah..mejaga batas2 pergaulan untuk mengelakan daripada terjerumus ke kancah maksiat yg merosakan...so..same kita muhasabbah diri mendekatkan diri kepada ALLAH.,.yg maha penyayang...kalu tak dapat usap2 dengan makhluk..dapt usap2 dgn ALLAH..alhamdulilah lagi indah...jadi..jgn terlampau gersang untuk mencari maksiat dunia...ingat dunia ni sekejap jew...kepada lelaki2 sekalian..ingat..sekali anada terjerumus dengan zina selama2nya anda tidak merasai nikmat bidadari di syurga ...

so...sampai di sini sahaja wadah dari aku..andai anda terkasar bahasa harap dimaafkan... dan andai de kesalahan dalam post ni..betolkan ek...

waahhuaalam

yg penting aku sayang ALLAH dan RASULULLAH SAW


p/s:aku mahu wanita yg solehah..dan yg penting..menutup aurat dan perhiasan heheheh hohohohoh..

0 aku rase post ko tak bleh blah:

 
NaFsu SEeRakah © 2008. Design by Pocket