Geng Nafsu SeeRakah

kalau tuan puan singgah kat blog ini kan...mohon satu je...tolong baca entri ek..kita share2 ilmu...mane tahu manfaat untuk kita semua di dunia dan akhirat insyaAllah..kedatangan tuan puan amat NafSu SeEraKah hargai.. hohoh! kalu komen pun best gak! hak3!!

Friday, April 23, 2010

aku di medan perang (BHG 2)

Friday, April 23, 2010
caution!!!! ni salah sape??? salah diri sendiri ke salah orang lain


bahagian 2.....


semalam aku dah post dah...mmg rasa malas nak pos apa2 dah ari ni..tp..rasa enteri semalam ada sambungan pulak tu aku rasa nak meringankan tangan ni... Nafsu seerakah hari ini nak cerita lagi laha pasal sambungan cerita semalam tapi kat hari kedua aku rasa seronok..seronok sangat2...hari ini lain cite lak..aku sorang je happay yang lain menangis giler2... aku mmg boleh jawab giler lah exam tuh..tidak boleh dinafikan lagi..orang lain aku tgk semua tersadai menangis..ada yg meraung dalam dewan exxam tuh aku [wondering gak]

tibe2 aku teringat satu lagu yang menjadi bulan pelajar2 di tempat aku belajar terutamanya budak cos mate aky... ape ek???

I want nobody nobody But You, I want nobody nobody But You
How can I be with another, I don’t want any other
I want nobody nobody nobody nobody


...tapi aku teror..menjawab dengan penuh beretika dan bersemangat... aku mejawab dengan sebaik yang mungkin..tgah jawab2 punya jawab, punya jawab..tiba2 pena berdakwat biru pemberian daripada urusetia sebuah kem yang aku pergi dulu...siapa ada bentuk love g kat pen tuh terberhenti ...tiba2 nueron2 otak aku tidak bergabung...motor otak aku tidak berfungsi...mungkin sebab aku tidak minum susu dugrow pagi tadi...macam mana nih...tolun2... hati aku menjerit.. semua tips2 yang aku dapat malam tadi hilang2..segalanya..sifar... tiada ditambah malah ditolak.... hatiku merintih..... aku termenung....aku mengibau kesalahan2 lama ku yang mendorong hijab ku ditutp oleh ALLAH...mula datang keinsafan dalam diri sendiri.....


aku termenung...termenung..dan terus termenung.....sehingga segala ceritera2 bermula dalam alam khaylan yang tidak sampai keminda ku....



di puncak gunug ledang...


seorang puteri dari kayang dan memang terlampau cantik bersama dayang dari kayangan yang lebih cantik dari nya.... puteri itu bernama puteri suborno sedut berbau... bersama dengan dayangnya yang teramat cantik bernama dayangku farihan... sungguh indah paras puteri suborno gusti berbau... setibanya aku samapai di puncak gunug ledang bersama sahabat seperjuagaan ku tun merpatih bagero...kami terpegung dengan keindahan taman2 di situ..
kami berhenti merehatkan diri...tiba2 puteri subrono sedut datang dengan angkuh ke pada kami bersama dayangku farihan....dengan megah dia berkata kepadaku..


"sapokah gerangan tuan hambo pacar yang hino"

terkejut dan terkedu..dengan kecantikannya dan tidak mampu berkata2 aku terdiam...mukanya walaupun kelihatan amarah tetapi jelas terpancar kejelitaanya,.. aku tertarik..sehingga tidak mampu berpaling...aku lihat dan tenug2...tiba (astghfirlullahhalazim..apa aku buatni...)
hati aku bersuara...


"hambo datang dari negaro bachok..hambo asal dari situ..datang sini nok bertapo..tidak tahu pulok tempat ini kepunyaan tuan putri.." aku kenyit mato kat dia....tp dia tidak layan... dia menyanya sahabt ku..


"siapa geragan tuan hambo yang kacak lagi hensem" sero nok nagis aku dengar ..bilo dio kecek molek jah dekat saing aku...kecik nge aku supo kecek denge beruk...


"hambo tun merpatih bagero..berasal dari gold sand" jawab member aku ni..aku lihat ...puteri itu seakan tertarik kepada sahabat aku..aku berasa sedih...mujurlah dayang farihan melayan aku ...tp aku tidak boleh terima kerana dia melayan aku seperti adiknya sendiri...hatiku merintih.. teramat sedih..


"sedihnyo raso bilo duduk sore diri.."huhuhuuhuhuh


tiba2 datang tiga orang puteri dari indrakayang yang diberi nama kumpulan henggot..mereka telah memusnahkan kemseraan antara kami berempat...aku merasakan segala keindah antara kami berepat telah musnah disebabkan mereka...merek telah mengpsyko kami dengam segala menter2 yang pasti menyebabkan kami lupa segala ilmu yang telah kami pelajari...aku tidak sangka yang kedatanga 3 puteri henggot itu adalah arahan daripada puteri subrono sedut
untuk menyerap segala ilmu pertapaan kami....aku berasa teramat sedih... 3 puteri henggot dan puteri subrono sedut dan dayagku intan telah menggenakan metera psyko yang menyebabkan kami ketwa tidak berhenti2 berdekah2.......

dunia nyata

tiba2 alam menjadi gelap...dan aku kembali kedua asal..termenung melihat paper exam..yang hampir penuh dengan tulisan...tapi masih banyak yang tidak tejawab...

sebenarnya cerita nya mcam ini...

malam sebelum exam

toink! toink!..skype aku berbunyi...
jawapan untuk tips....
argh!!!! aku menjerit keriangan....ada jawpan untuk tips....giler edvance member2 aku...aku pun amek...bajet2 masuk sebijik macam tips r..... aku tak hafal just baca paham..dan noenone...
tido...kul 2 gak r...

pagi waktu exam
solan satu boleh....jawab..a... b..... c......tersekat... kejadahnya ..apa ni...tak pernah belajar pun...

soalan 2....a..ape ni??? b...ape ni??? c...........kepala aku dah ting tong...... last sekali aku jawab r... ikut kepala aku..yang tak penah wujud aku wujudkan.... happy giler...
aku pelik kenapa member2 aku nagis...kenapa????
[wonderin]....

abis exam
aku happay sebab boleh buat... tapi hati aku memberontak..kenapa ramai member2 aku nagis... aku pun pergi lah jumpa sorang mamat ni...
cam ne exam..asal ko nangis....emmmm...aku bersyukur kehadarat ilahi,.....sebab apa soalan giler senang nak mampus...
pastu dia belah dengan keadana menangis...aku nampak makin ramai orang menangis... aku sorang je tak menangis......
nampakya..hari ini aku sorang jew kot..yang mereka cerita...

sebelum hantar paper dekat pengawas
aku bukak ...
aku baca...semua bahasa inggeris...teror gak inggeris ...aku...
tiba2..ada bahasa melayu..kejadahnya..hohohoohhoohoh
aku pun baca.... tajuk ceritanya... bertapa di gunung ledang...... hohhohoohh...
apa yang telah tejadi...yang tadi aku berkhyal ke aku menulis cerita....
aha????
apa yang telah berlaku ni....

hanya ALLAH dan aku sahaja yang tahu....

moral of the story.. jangan bergantug dengan tips...

ilmu itu milik ALLAH..hargailah ilmu itu kerana ilmu itu pasti akan membantu kita dengan izin ALLAH...

aku sayang ALLAH dan rasulnya..
waalhuaalm..


0 aku rase post ko tak bleh blah:

 
NaFsu SEeRakah © 2008. Design by Pocket