Geng Nafsu SeeRakah

kalau tuan puan singgah kat blog ini kan...mohon satu je...tolong baca entri ek..kita share2 ilmu...mane tahu manfaat untuk kita semua di dunia dan akhirat insyaAllah..kedatangan tuan puan amat NafSu SeEraKah hargai.. hohoh! kalu komen pun best gak! hak3!!

Wednesday, April 27, 2011

rasa hati

Wednesday, April 27, 2011
السلام عليكم
بسم الله الرحمن الرحيم

hai geng2 nafsu seerakah ...sory r..mungkin entri kali ini agak singkat..hak3!! bukan ape..terlampu sibuk..dan membuat diri ini sibuk...hohoh!.... entahlah..kalu nak katakan entri kali ini..agak emosi...dua enteri lepas pun..mmg emosi...

setiap apa yang berlaku mmg telah digariskan dan di takdir kan oleh Allah...aku redha...dan aku harap apa yang ditakdirkan ini adalah yang terbaik untuk aku..dan semua orang...hati ini..sudah dimiliki...kenapa ini terjadi? mungkin nafsu...ya allah peliharalah hati ini.....mungkin makhluk Allah yang bisa menambat hati ini tidak bisa menandingi..rasa sayang aku kepada Allah, Rasulullah s.a.w dan ibu bapa aku..tetapi..dia telah berjaya mebuatkan hati ini..sering menjadikan diri ini mengingatinya...

andai ini takdir Allah...ya Allah..kau peliharalah hati ini agar hati ini sentiasa merindui dan mencintaimu dan RasulMu serta ...ibu bapa ku yang tercinta....

wallahualam..

aku sayang Allah, Rasulullah s.a.w dan AbahMama

8 aku rase post ko tak bleh blah:

Encik MamaT said...

semua orang punya nafsu... nafsu itu tidak salah.. jika tiada nafsu langsung itu menyalahi hukum alami.. sebaliknya apa yang perlu jangan biarkan dikuasai nafsu.. :) semoga berjaya bro...

andai itu lebih membuatkan kamu mengingati Allah.. itu kan bagus :

Nurul IzzAtiey said...

salurkan kepada yg baik,beritahu ibu bapanya atau melalui cara yg hahal jika kamu menyukai gadis itu..iya,mmg masih belajar,melalui cara yg betullah..bertunang dulu ka..ataupun bertanyakan kepada rakannya.gunakan org tengah :).hikhik,seeloknya takut terlepas pula..tehehe,semoga berjaya.p/s :cma cadangan saje..perasaan kamu boleh dilepaskan dgn cara yg betul...jika dia jodoh awk,Insya Allah.. :)

Faizolmi said...

bkn ko sorg ja....
berlambak-lambak lg yg ada rasa mcm tu....

(==")

immukmin said...

encik mamat: terima kasih..atas peringatan...sesui dgn org berpengalaman mcm ko..hak3!!!

nurul izzatey: syukran ya ukhti,..nasihat yg berguna

bilal: saje jekan..nak jaga hati aku...hehehe

cik wanie in da bloghouse said...

bilal dlm situasi cam kden gak...:)
disebabkan KEADAAN....hold dlu la ye..hehe~ cop dlu...nnti tlepas plak...hehe

cucu umie said...

incya-Allah hati kita kaan tetap cinta kepada Allah, Rasullullah serta umi dan abie..tpi kalo itu mmeang telah diciptkn untuk mukminin..terima dgn lpng dada..

shereena said...

gud luck din!haha..lambat plak aku komen..hoho^^

si leija said...

ai keden~~

 
NaFsu SEeRakah © 2008. Design by Pocket