Geng Nafsu SeeRakah

kalau tuan puan singgah kat blog ini kan...mohon satu je...tolong baca entri ek..kita share2 ilmu...mane tahu manfaat untuk kita semua di dunia dan akhirat insyaAllah..kedatangan tuan puan amat NafSu SeEraKah hargai.. hohoh! kalu komen pun best gak! hak3!!

Sunday, April 24, 2011

Diriku yang leka

Sunday, April 24, 2011
السلام عليكم
بسم الله الرحمن الرحيم

ape khabo geng2 nafsu seerakah... hak3!!....tiba2 aku rase nak update blog aku kali kedua pada minggu ini...emm..almaklumlah...aku skunk terlampau busy dgn final..so tak banyak ruang sangt nak mengupdate blog.......rase segar sikit badan nih....yelah..mmg rutin aku..kalu badan sihat...tak sakit tak demam..akan berjogging...kalu tak pagi mesti petang...disebabkan..star pukul 11pagi - 10.30 malam aku duk library..so rutin berjogging petang berubah ke pagi....nyaman...dan sangt tenang...


argh....aku rase...aku sangt teruja ingin bercerita ttg diri aku..sejak akhir2 ini.... entahlah..semakin hari..aku rase..hati aku di isi dgn satu perasaan yang..unik...seumur hidup aku...insyaAllah..tidak pernah ada perasaan yang unik menggalir dalam hati aku..

"semoga perasaan ini sentiasa mendapat pertunjuk dari Allah..amin ya rabb"

aku sebenarnya tidak mahu perasaan ini mengalir..semakin aku jauh dari perasaan ini...semakin kuat dia mencekam..dasar hati ku yang lusuh...adeh!!... perasaan yang sngt unit... tetapi..setiap kali aku bangun pagi pasti aku bertanya pada diri ini..

"adakah betul apa yang aku lakukan ini?"

sebenarnya aku takut....aku takut..perasaan ini...boleh melalaikan aku....ya Allah..aku takut,..kau kurinakanlah jalan untuk aku sentiasa dekat dgn Mu.... argh...apa yang aku pikirkan ini....

aku terasa amat bahagia andai ada berita ttgnya diceritakan kepada ku... argh...dia aku tidak pernah nak meluahkan kerana aku rasa itu bakal membawa aku kelembah yang lebih teruk...aku jadikan perasaan ini..adalah satu anugerah untuk aku lebih dekat dengan Allah... semoga perasaan ini..adalah satu perasaan yang di anugerahkan oleh Allah untuk aku lebih bertaqwa kepadaNya...

"ya Allah andai aku mencintai dia...cukuplah dia adalah cinta ku kepada makhlukMu.. dan janganlah cintanya mengatasi cintaku kepadaMu.. ya Allah..andai dia adalah jalan hidupku.. jadikanlah dia jalan-jalan yang indah..penuh dengan cahyamu..agar aku bisa melaluinya..untuk kesyurgamu. ya Allah..andai dia adalah jalan yang indah yang akan membawa ku kesyurga jadikanlah jalan ini adalah coretan dalam sebuah istana disyurga supaya jalan ini sentiasa kekal bersamaku selama-lamanya..amin ya Rabb"

wallahhualm..

aku sayang Allah dan Rasulullah s.a.w

1 aku rase post ko tak bleh blah:

Unknown said...

lama sudah tak tgok tegur immukminin.. hehe all the best immukminin untuk final..lala incya-Allah immukminin boleh berjaya.. btw, incya-allah juga cinta mukminin kepada Allah mendahului diantara cinta immukminin sesama umat..

 
NaFsu SEeRakah © 2008. Design by Pocket